redhat vertalingen

Huib Kleinhout vertaling@nl.linux.org
16 Aug 2002 20:18:29 +0200

Hoi Tino,
Ik neem aan dat jij ook gaat mee helpen met vertalen van de
redhat-specifieke programma's: Ik wil namelijk ook graag meehelpen en
heb me daarom gisteren aangemeld (nog geen reactie). Omdat redhat
volgens mij binnenkort een nieuwe versie uitbrengt lijkt het me handig
om nu alleen een paar onderdelen volledig te vertalen in plaats van
meerdere slechts half. Anaconda lijkt me een goed begin. Ben jij al
aangemeld en kun je al kijken hoe groot het een en ander is? Zijn er nog
andere mensen die meehelpen, dat jij weet? Misschien kunnen we dit een
beetje gestructureerd aan pakken...

gr Huib