Mozilla 1.1beta

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Sat, 03 Aug 2002 00:52:10 +0200

Hallo vertalers! (CC: Mozilla-NL geinteresseerden)
Weer eens een nieuwe versie. Deze versie is voor de (voorzover ik in 10
minuten gezien heb) sterk verbeterde 1.1beta versie, en bevat nog niet
allerlei veranderingen die ik van plan ben te maken.

Er bestaat een redelijke kans dat ik een 'backport' maak van mijn 1.1
branch voor de 1.0 release (die heeft nu nog de voorkeur bij bedrijven,
zoals ik heb vernomen).

De ernstige bug die Mozilla 1.1alpha praktisch onbruikbaar maakte is
'opgelost' in deze versie: de gebruiker merkt er niets meer van. Reden
te meer om de nieuwe versie te gebruiken :).

Mogelijk wordt de ergste 'bug' in de vertaling (het ontbreken van de
vertaling van sneltoetsen) binnenkort opgelost (er is iemand mee bezig).

De vertaling voor Mozilla 1.1beta release is te vinden op
http://www.phys.uu.nl/~twitte/mozilla-nl/bestanden/langnlnl-1.1.xpi.
Opmerkingen zijn welkom (controleer eerst Bugzilla / afwijkingen.txt).

Met groet,
Taco

ps: Het Mozilla-NL project bij SourceForge wordt in principe niet
opgeheven. Bij SourceForge is het gebruikelijk om projekten te laten
bestaan vanwege mogelijk nut in de toekomst (hmm). Ik denk dat ik daarom
aankondigingen voorlopig maar gewoon blijf sturen naar de mailinglist
van dat project.