Babylonische spraakverwarring (JA->NL)

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Mon, 22 Apr 2002 00:47:12 +0200

On 18 Apr 2002, at 16:30, collin@xs4all.nl wrote:

> Het verzoek om een vertaler Japans-Nederlands heb ik geforward aan een
> bevriende vertaalster, die het bericht weer aan haar bekende vertalers
> heeft doorgestuurd.

Ik kreeg overigens van de bevriende vertaalster dat iemand van deze
lijst een van de beantwoorderdende vertalers heeft opgebeld, zich
heeft voorgedaan als de moderator van deze lijst en en zich
behoorlijk onbeschoft aan de telefoon gedragen heeft.

Dat vind ik niet de vrije-softwaremanier van doen. Ik snap niet
waarom iemand zo nodig het imago van vrije software moet bezoedelen
door zich zo te gedragen.

--
branko collin
collin@xs4all.nl