Database creator for .po and .pot files (fwd)

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sat, 13 Apr 2002 23:35:03 +0200 (CEST)

Hallo Rinse,

sorry voor de late reactie...

> Ken je KBabel al?
> De vertalingen-database ervan werkt voor ons team fantastisch.

Ik heb het geinstalleerd maar vind het onoverzichtelijker dan
wat ik tot nu toe heb gebruikt. Maargoed, is wellicht een kwestie van
wennen. Hoe bouw je in KBabel een database van bestaande .po en .mo
bestanden?

> Wat een algemene database betreft:
> Op zich een leuk idee.
> 1 mogelijk probleempuntje, hoe zit het met de auteursrechten en licenties?

Geen flauw idee. Is dat een discussiepunt wanneer je je louter baseert op
andere databases (zijnde verzamelingen po-bestanden) en niet zelf nieuwe
gegevens toevoegt of er geld mee verdient?

--

Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778