Vertaling.nl.linux.org website woordenboek

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Mon, 24 Dec 2001 23:44:15 +0100 (CET)

Hallo allemaal,

Nog een laatste vraag over dat woordenboek. Ik kan (mag ?) geen contact
leggen met de databank wanneer ik het script start op sourceforge. Is dit
een beperking die opgelegd is door de databankbeheerder, of moet ik een
bepaalde computernaam gebruiken? Ik gebruik op 't moment als
mysql-computernaam: vertaling.nl.linux.org, maar dan krijg ik deze
foutmeldingen:
http://gnome-nl.sourceforge.net/woord.php (layout enigszins aangepast).

Ik heb voorlopig gewoon een doorverwijzing op de gnome-nl pagina gezet. Dan
is de mogelijkheid er iig om woorden op te zoeken.

Groetjes,
Vincent van Adrighem
--
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://gnome-nl.sourceforge.net