[KDE-vertaling] Name=System Tray

Frederik Fouvry vertaling@nl.linux.org
Mon, 3 Jul 2000 12:19:17 +0200 (MET DST)

,-- Op Sat, 01 Jul heb je me het volgende geschreven:

| Ik weet niet goed wat men bedoeld met System tray.
| Is dit de prullenmand (eentje per gebruiker), of een
| soort gemeenschappelijke prullenmand?
| In het laatste geval is "Systeemwijde prullenmand"
| misschien een mogelijke vertaling (??).
|
| Gino

In het Engels kan `tray' geen prullenmand zijn.  Een tray is een
schaal of blad om dingen in/op te leggen.  Bijvoorbeeld een mail tray
is een bakje waarin je post wordt gelegd (bijv ook: "in tray" and "out
tray": binnenkomende en uitgaande post).

--
Frederik Fouvry		-	fouvry@sfs.nphil.uni-tuebingen.de
KDE DocBook Team	-	kde-docbook@master.kde.org