[vertaling] GRUB 2 vertaald paragraaf 1 tot en met 1.3

Hendrik Maryns hamaryns op googlemail.com
Zo mei 1 20:49:04 CEST 2011

Op 1/05/2011 13:16, Evarie schreef:
> Hoi allemaal,
>
> Graag wil ik mijn begin, van dat wat ik tot nu toe heb vertaald aanbieden.
> Ik heb de vertaling hier opgeslagen:
>
> http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=31620
>

> Willen jullie zo vriendelijk zijn om op dit forum te reageren in het forum?
> Dus niet per email antwoorden.

Waarom niet als ik vragen mag?  Ik hep geen zin me in te schrijven voor
een forum waar ik later nooit meer zal terugkeren.

Zoals je hier: http://translationproject.org/team/nl.html kan zien is
grub toegekend aan Benno Schulenberg en bijna helemaal vertaalt, je bent
dus onnodig werk aan het doen.  Als je graag andere programma’s wil
vertalen, welkom, er is nog genoeg te doen!  Maar dan wel even aanmelden
volgens de gebruikelijke prosedure:
http://translationproject.org/html/translators.html

Groet, H.
--