[vertaling] patch: vertaling voor Evolution 2.30.1

Wouter Bolsterlee wbolster op gnome.org
Zo Jun 13 22:35:42 CEST 2010

Op zondag 13-06-2010 om 17:28 uur [tijdzone +0200], schreef Armijn
Hemel:
> bijgevoegd een kleine patch die wat schoonheidsfoutjes verbetert in
> Evolution 2.30.1, voornamelijk de juiste namen voor landen en wat
> spatiefouten. De verbeteringen heb ik gecontroleerd met het groene
> boekje uit 2005, met een paar landnamen met behulp van Wikipedia.

Armijn,

Dank voor je bijdrage. Kun je het volledige PO-bestand uploaden op
l10n.gnome.org of anders naar mij sturen (hoeft niet naar de lijst),
want je patch kan ik hier niet verwerken. Dit gebeurt wel vaker met
PO-bestanden (17 out of 17 hunks FAILED op een clean checkout etc.).

Bedankt alvast!

    — Wouter