[vertaling] X-chat vertaling.

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Wo Aug 25 21:52:17 CEST 2010

Hallo Lucille,

> [...], kreeg ik inderdaad "Pietje is weggegaan" te zien. Dus
> wat mij betreft is het probleem van de foutieve vertaling bij
> deze opgelost.

Mooi te horen dat het gelukt is.  :)

> In ieder geval weet ik nu hoe ik
> moet handelen bij een toekomstig vergelijkbaar probleem, dus
> bedankt daarvoor! :D

Graag gedaan.  En als je nog meer vertalingen tegenkomt die beter
kunnen, aarzel niet om ze te melden.

O ja.  Voor een mailtje aan een mailinglijst kun je beter geen HTML
gebruiken.  Sommige lezers vinden dat irritant, het neemt onnodig
extra ruimte in, en in het archief ziet bijvoorbeeld je vorige mail er
zo uit: http://mailman.vrijschrift.org/pipermail/vertaling/2010-August/007946.html

Met vriendelijke groeten,

http://www.fastmail.fm - Access all of your messages and folders
                          wherever you are