[vertaling] New domain Klavaro

Dieter Vanderfaeillie dieter.vanderfaeillie op gmail.com
Ma Mrt 16 16:11:51 CET 2009

Hallo iedereen

Het programma Klavaro werd reeds vertaald door Richard van Schaik en
mezelf. De ontwikkelaar van Klavaro Felipe Castro kondigde vandaag de
overstap naar Translation Project aan en moedigde de vertalers aan
lid te worden van dat project.
Vandaar ik lid ben geworden van dit project. Dien ik me ergens aan te
melden als "onderhouder" van de vertaling van Klavaro?

Verder nog een kleine introductie van mezelf:
De naam is Dieter Vanderfaeillie, 22 jaren oud en student IT
management. Naast vertalingen ben ik ook actief binnen de Belgische
Ubuntu gemeenschap.

Groeten
Dieter