[vertaling] [Fwd: XXX: TP: opcodes-2.19.1.nl.po [REJECTED]: license line incorrect]

Hendrik Maryns hamaryns op googlemail.com
Ma Jun 8 16:26:55 CEST 2009

Op 08-06-09 10:54 heeft Tim Van Holder als volgt van zich laten horen:

> Nee, dank je - heb hem al succesvol geresubmit.
>
> Nu ik je toch heb - als ik me niet vergis sta jij bij Bugzilla als
> maintainer van de Nederlandse vertaling. Is er daar beweging in om ook
> 3.2 en later te ondersteunen? Indien niet, misschien even op de lijst
> checken of er iemand mee kan helpen.

Goed idee.  Ik ben wat overbelast en heb een aantal van mijn
vertaalactiviteiten teruggeschroefd.  Bugzilla heeft daar niet zo’n hoge
prioriteit, temeer daar ik het niet meer gebruik.

Als er dus iemand zin heeft, dan kan ik hem/haar graag ook als
medewerker instellen.  Nog interessanter zou natuurlijk zijn als we dit
op één of andere manier met de TP kunnen koppelen.  Het probleem is denk
ik dat er geen po, maar perl-html-template-bestanden gebruikt worden.
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen aanpakken?

Groet, H.
--
Opgepast | Achtung | Attention
adressen gewijzigd!