[vertaling] [Xfce-nl] [4.6] Vertaling Xfconf

Stephan Arts stephan op xfce.org
Zo Jan 25 11:25:33 CET 2009

2009/1/25 Reinout van Schouwen <reinouts at gnome.org>:
> Op zondag 25-01-2009 om 10:50 uur [tijdzone +0100], schreef Stephan
> Arts:

> Het is moeilijk om een uitspraak daarover te doen zonder meer context.

Xfconf is de configuratie-backend van xfce. (vergelijk het voor het
gemak maar even met gconf)

Een applicatie kan een kanaal aanmaken in xfconf, en daarin diverse
instellingen opslaan. Zoals het gebruikte thema, de window-afmetingen
etc...

Het is een soort settings-database.

Mvg.
Stephan