[vertaling] buzztard

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Fri Sep 5 11:59:52 CEST 2008

Op 4 september 2008 21:36 schreef Benno Schulenberg
<bensberg op justemail.net>het volgende:

> Prima.  Toegewezen.
>
> Mocht je trouwens foutjes of inconsequentheden in de msgids
> tegenkomen, aarzel dan niet om ze aan de pakketbeheerder te melden.
>
> Uit nieuwsgierigheid: gebruik je zelf buzztard?
>
> Benno

Bedankt.

Nee, ik gebruik buzztard zelf niet. De combinatie techniek en muziek heeft
mij echter altijd aangesproken. (In een grijs verleden heb ik zelfs
overwogen Muziekregistratie te gaan studeren; het is Werktuigbouwkunde
geworden.)

Erwin