[vertaling] gnuedu-1.4 (14%, 276 untranslated) by Jan Wilem Knopper

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sat May 31 19:20:16 CEST 2008

Mark Haanen schreef:
> Jawel. Een welkome afwisseling van het zoeken van zinvolle
> vertalingen voor buitenlandse feestdagen :-)

Prima.  Toegewezen.

Naar de eerste vertaler, Jan Willem Knopper, heb ik inmiddels een
mailtje gestuurd om te vertellen welke veranderingen ik aangebracht
had en waarom, en dat jij de vertaling voorlopig overneemt.  Als
hij antwoordt, laat ik het weten.

Wat gcal betreft is het misschien goed af en toe een tussentijdse
upload te doen.  Nieuwsgierige mensen kunnen dan kijken wat je
ervan maakt.  En je werk gaat niet verloren mocht je morgen onder
de tram komen -- wat we niet hopen natuurlijk -- of als je computer
opeens de geest geeft -- wat we ook niet hopen natuurlijk, maar het
schijnt wel goed voor de economie te zijn.