[vertaling] Niet-Engelstalige installatie van Ubuntu op meer elegante wijze

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Tue May 27 11:08:59 CEST 2008

Hallo allen,

Op maandag 26-05-2008 om 22:21 uur [tijdzone +0200], schreef Bart
Knubben:

> Door plaatsgebrek staan op de Ubuntu CD niet alle language packages.
(...)

> om dit probleem op te lossen. Als het idee je aanspreekt, dan loont
> het de moeite om op het idee te stemmen zodat het sneller wordt
> opgepakt.

Okee, ik heb erop gestemd.

In de tussentijd raad ik iedereen toch aan om de Mandriva 2008 Spring
ONE live-cd(*) te gebruiken. Daarbij is de Nederlandse vertaling wel
goed geregeld, tot en met de OpenTaal-spellingcontrole.

</shameless plug>

* www.mandriva.org, Gnome/KDE-editie naar keuze
--
Reinout van Schouwen