[vertaling] onze vertaalprojectwebsite

Erwin Poeze erwin.poeze at gmail.com
Mon Jan 28 12:51:12 CET 2008

Op 27-01-08 heeft Benno Schulenberg<bensberg op justemail.net> het
volgende geschreven:

Debian: http://www.debian.org/international/Dutch

> In het woordenboek (http://vertaling.vrijschrift.nl/woordenboek)
> staat behoorlijk wat rommel.  Als deze pagina nog nuttig is, dan
> wil ik de databank graag opschonen.  Maar misschien is een pagina
> zoals http://www.kde.nl/helpen/woordenlijst.html nuttiger en is het
> beter die pagina te verbeteren?

Ik vind de woordenlijst van KDE handiger dan een zoekmachine. In een
lijst zie je snel of een woord, of een kleine variatie daarop,
beschikbaar is en je kan er via je browser ook snel in zoeken.

Erwin