[vertaling] vacature: teamleider

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Mon Aug 25 22:02:53 CEST 2008

Hallo vertalers,

Half september trek ik mij terug uit alle vertaalwerk en ga iets
anders doen.  De positie van teamleider zal dan dus vacant komen.
Wie is bereid deze plaats in te nemen?

Teamleider zijn betekent: nieuwelingen een beetje wegwijs maken, een
aantal extra mailtjes van de robot ontvangen, pakkettoewijzingen
doorgeven aan de projectleiders, en gemiddeld drie spammailtjes per
week verwijderen van deze mailinglijst.

(De positie van projectleider zal ook vrij komen.  Voorlopig zal
Li Daobing van het Chinese team proberen de TP draaiende te houden,
maar een bijkomende projectleider zou mooi zijn.)