[vertaling] shadow-utils, waar insturen?

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sat Jun 30 21:28:54 CEST 2007

Reinout van Schouwen schreef:
> Weet iemand in welk vertaalproject shadow-utils wordt
> bijgehouden?

Die werd door de shadow-beheerder zlef in CVS bijgehouden.  Maar
shadow is al minstens twee maanden uit de lucht, verdwenen, en de
beheerder is niet meer bereikbaar via email.

> Vanuit Mandriva [1] kreeg ik de melding van enkele
> lelijke vertaalfouten.

Een aantal daarvan had ik al eens verbeterd, en aan de Nederlandse
vertaler opgestuurd: Bart Cornelis.  Die had ze verwerkt, maar niet
opgestuurd naar de beheerder: hij spaarde ze op voor de volgende
uitgave.  En toen lostte shadow op in het niets...