[vertaling] Nieuwe toewijzing

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sat Jun 30 19:09:25 CEST 2007

Reinout van Schouwen wrote:

> Ik weet niet hoe die uploadprocedure precies in zijn werk gaat

http://translationproject.org/html/robot.html
Probeer het eens.  Het is makkelijk.  :)  Gewoon een mailtje sturen
met "TP-robot" aan het begin van de onderwerpregel (de rest van die
regel doet er niet toe) naar <robot at translationproject.org>, en het
bestand als bijlage bijvoegen, gewoon of gezipt dat maakt niet uit.

> maar mijn vertaling heb ik bijgevoegd.

Als ik het goed begrijp wil je vertaling dus niet blijven doen?