[vertaling] Bugzilla 3.0

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Fri Jun 22 12:50:43 CEST 2007

Beste allen,

Mijn baas heeft mij gevraagd om de Nederlandse vertaling van Bugzilla
3.0 onder handen te nemen.

Nu is het vertalen van bugzilla een precair karweitje, aangezien je
rechtstreeks in templates moet prutsen die een mengelmoesje zijn van
perl, HTML en Javascript. Ze hebben daar nog nooit van gettext gehoord.

Ik zou graag jullie hulp inroepen om de kwaliteit van de vertaling te
testen en te kijken of ik niet per ongeluk functionaliteit in bugzilla
heb gebroken. De URL is http://bugzilla.rotterdam-cs.com/ .

Wie mee wil helpen: graag! Alleen onze cvs-tree is van buitenaf niet
bereikbaar, de sources kun je bij mij opvragen.

groeten,

--
Reinout van Schouwen
http://vanschouwen.info/