[vertaling] Nieuwe toewijzing

Taco Witte info at tacowitte.nl
Mon Jul 2 22:11:38 CEST 2007

On Sat, 30 Jun 2007 18:31:08 +0200, "Reinout van Schouwen"
<reinouts at gnome.org> said:
> Op zaterdag 30-06-2007 om 18:17 uur [tijdzone +0200], schreef Freek de
> Kruijf:

> Ik heb die vertaling een maand of twee geleden volledig bijgewerkt... ik
> hoop dat die wel is doorgekomen?

Die is wel bij mij aangekomen, maar omdat de robot me niet zomaar
toestaat om bestanden op iemand anders naam op te sturen lag het nog op
mijn TODO-berg. Sorry.

Vriendelijke groeten,
Taco
p.s. Als iemand wil is de functie van coordinator nog beschikbaar. Met
name het actief betrekken van verschillende groepen kan veel opleveren
maar daar kom ik echt niet aan toe.