[vertaling] Vertaling keytouch

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Sun Jan 1 14:52:02 CET 2006

Hallo Marvin,

On Fri, 30 Dec 2005, Marvin Raaijmakers wrote:

> Is er iemand geinterreseert om keytouch (http://keytouch.sf.net) naar
> het Nederlands te vertalen? Het programma is wat vertaal werk betreft
> niet zo veel werk. Ik heb het geprobeert te internationaliseren, maar ik
> heb niet getest of dit goed gedaan is.

Ik gebruik het programma zelf niet, maar het zou praktisch zijn als je
ergens een .pot-bestand ter beschikking stelde die vertalers makkelijk
kunnen ophalen.

Je kunt ook proberen je programma via een bestaand project zoals bijv.
het GNOME Translation Project of evt. Launchpad/Rosetta van Ubuntu onder
de aandacht te brengen van vertalers.

groeten,

--
Reinout van Schouwen