[vertaling] vertaling gaim

Vincent van Adrighem adrighem at gnome.org
Fri Feb 10 17:05:09 CET 2006

Hoi mede-vertalers,

Gaim is bezig met het afronden van de reis naar 2.0. Vele nieuwe
features en een algemene herwaardering van de interface zijn de
belangrijkste punten. Deze nieuwe versie heeft behoorlijk wat
veranderingen in de vertaling wat resulteert in een vertaalwerk van
(op dit moment) 700 nog te vertalen strings.

Op dit moment ben ik nog de vertaler ervan. Ik heb echter op dit
moment geen tijd om aan de vertaling te besteden. Dus vraag ik aan u,
is er iemand die hier belangstelling in heeft? Laat het even aan mij
weten. De vandaag bijgewerkte vertaling kun je vinden op:
http://nl.gnome.org/data/nl.po.gz

Mocht je een recente versie van gaim willen uitproberen, neem dan een
kijkje op de website (gaim.sourceforge.net).

Alvast bedankt,
Vincent