[vertaling] Vertaling ROX

Jan Wagemakers janw at easynet.be
Sat Sep 24 11:01:37 CEST 2005

Hallo,

Een paar dagen geleden heeft Reinout van Schouwen contact met mij opgenomen
i.v.m. de Nederlandse vertaling van ROX <http://rox.sf.net/> die ik
verzorg.

Reinout vertelde mij dat er een aantal rare en/of foutieve vertalingen
inzitten, en hij heeft waarschinlijk gelijk, want ik ben helemaal niet zo
goed in talen ;-)

Om deze fouten er uit te halen lijkt het mij het beste dat:

 - ofwel iemand anders deze vertaling van mij overneemt.
 - ofwel een aantal mensen de huidige vertaling bekijkt en mij wijst op de
   fouten die ik gemaakt heb. De huidige vertaling is terug te vinden op:
   <http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/rox/rox/ROX-Filer/src/po/nl.po>

Alvast bedankt voor jullie hulp!

--
Met vriendelijke groetjes         - Jan Wagemakers -

... My home build PIC18f452(4Mhz) Embedded Web Server...
    <http://janw.dyndns.org:18452/>