[vertaling] gpe-contacts-0.42 (36%, 65 onvertaald)

Vertaalproject Robot translation at iro.umontreal.ca
Mon Oct 10 15:26:02 CEST 2005

Hallo, leden van het Nederlands team bij `vertaling at vrijschrift.org'.
Dit is een bericht van de Vertaalproject robot. Ik ben blij een nieuw
bestand aan te kondigen, beschikbaar als:

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/teams/PO/nl/gpe-contacts-0.42.nl.po

dat is geïntegreerd in het centrale PO-archief, en dat nu wordt
bewaard bij alle andere geaccepteerde Nederlands vertalingen.  Het
bestand moet binnenkort op spiegelsites beschikbaar zijn als:

>    ftp://ftp.unex.es/pub/gnu-i18n/po/teams/PO/nl/gpe-contacts-0.42.nl.po
>    http://translation.sf.net/teams/PO/nl/gpe-contacts-0.42.nl.po
>    ftp://tiger.informatik.hu-berlin.de/pub/po/teams/PO/nl/gpe-contacts-0.42.nl.po

In dit bestand zijn al 38 berichten vertaald, die staan voor 36% van
de oorspronkelijke tekstgrootte (in ruwe bytes).  Er zijn nog 65
berichten waarnaar moet worden gekeken.  Taco Witte is momenteel
toegewezen voor de vertaling.

Vertaal alstublieft de overgebleven berichten voor de gebruikers van
de taal Nederlands.  Als de vertaling voltooid is, kunt u deze
opsturen naar het onderstaande adres, met als Onderwerp-regel:

>    TP-Robot gpe-contacts-0.42.nl.po

in uw berichtkop.  U kunt bij vragen contact opnemen met uw teamleider
of met mij.  Ondertussen is dit PO-bestand opgestuurd naar de
maintainer van programma's die het tekstdomein `gpe-contacts'
gebruiken.

Bedankt!
De volgende HTML-pagina's moet ook morgen bijgewerkt zijn.

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/domain-gpe-contacts.html
>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/team-nl.html

                                De Vertaalproject Robot, in naam van
                                uw vertaalcoördinator.
                                mailto:translation at iro.umontreal.ca

P.S. - U kunt een (mogelijk niet officiële) kopie van de distributie vinden als: