[vertaling] iets voor mij te doen?

Branko Collin collin at xs4all.nl
Sat Mar 5 16:59:41 CET 2005

On 5 Mar 2005, at 15:53, Arthur Buijs wrote:

> Volgens mij is er geen NL-versie van FileZilla.

Uitstekende keuze, maar:

Van de huidige versie is er inderdaad geen Nederlandse versie, maar
om daar een vertaling voor te maken heb je MS-VC++ nodig, en dat heb
ik niet en wil ik ook niet kopen.

Voor versie 3 is er een nl-BE.po van team "Samson en De Smet". Die is
8 dagen geleden ge-update, dus neem ik aan dat dat geen weesje is.

--
branko collin
collin at xs4all.nl