[vertaling] Voorstellen

Manfred Stienstra manfred.stienstra at dwerg.net
Fri Apr 29 00:53:59 CEST 2005

Untill Thu, 2005-04-28 at 20:06 +0200, A lot of people wrote:

> Welkom op de lijst. Goed om te zien dat een programmeur ook interesse
> heeft in het vertalen van software. Mag ik vragen om wat voor
projecten
> het gaat, programmeursgewijs?

Een aantal dingen staan hier: http://www.dwerg.net/projects/

* Een GTK+ theme engine
* Vim syntax file voor smarty (php template taal)
* Python Markdown -> XHTML conversie tool
* PHP bindings voor MonetDB (open source database server)
* Wat willekeurige Python tooltjes (python template taal, en wat simpele
scripts)

Verder dien ik af en toe patches hier en daar in als ik het ergens niet
mee eens ben.

> alsof Amsterdam zo'n grote stad is! :-P

Valt eigenlijk best mee, ik denk dat er maar zo'n 3000 mensen van rond
onze leeftijd zijn. Daarvan ken ik er toch al zo een stuk of 100.

> Durf je het aan om te laten zien hoe en wat je vertaald hebt?  Dat
> is, het nl.po-bestand.  Om te horen wat anderen er van vinden?

Ja, ik zal dat binnenkort eens doen. Eerst maar eens het hele
koningshuis afvieren.

 Manfred