[vertaling] Re: Gnome-nl webform van Jack Macdaniël

Vincent van Adrighem adrighem at gnome.org
Sun Apr 17 01:33:40 CEST 2005

Hoi Jack,

Je legt wel direct een moeilijk probleem neer zeg. Ik zou niet weten of
ik dit direct kan oplossen voor je. Voor de zekerheid heb ik je probleem
dus doorgestuurd naar een mailinglijst van vertalers van vrije software
(vertaling at vrijschrift.nl). Misschien hebben zij nog wat tips.

Wat je zelf al had gezien, is dat GIMP waarschijnlijk valt over de ë in
je naam. Misschien kun je dit oplossen door de taal van GIMP te
veranderen. Hoe je dat doet staat op onderstaande pagina. Je hoeft
alleen maar stap 1 uit te voeren. De anderen zijn niet voor jou van
toepassing.
http://www.xs4all.nl/~collin/gimp/installatie-vertaling.html
Je kunt als taal respectievelijk:
"nl_NL.UTF-8"
"nl_NL"
"nl"
"nl_NL.ISO-8859-15"
"en"
"C"
kiezen. Doe het op deze volgorde, want de bovenste 3 zijn het beste, de
4e is een workaround waardoor het misschien nog gaat werken en de
laatste twee zijn testbestanden waarin GIMP Engelstalig zal worden, maar
misschien wel werkt.

Veel succes!

Groetjes,
Vincent

--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/