[vertaling] hervertaling van tar

JanC janc+vertaling at lugwv.be
Sun Apr 10 00:17:35 CEST 2005

Op zo, 10-04-2005 te 00:10 +0200, schreef Rinse de Vries:

> Tja, ik vind dat software zich aan de gebruiker moet aanpassen, niet
> andersom ;-)

En ik denk dat beide elkaar tegemoet moeten komen.  :-P

Als software zich 100% zou moeten aanpassen aan bijvoorbeeld een
gebruiker die voorheen nooit een PC gebruikte, dan zou elk programma
gesproken commando's moeten begrijpen, inclusief algemene
eigenaardigheden van de spreektaal en eigenaardigheden van het locale
dialect van de gebruiker.  Volgens mij zijn we nog niet zo ver dat dat
mogelijk is...  ;-)

--
JanC