Ideeen voor de Bazaar

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Wed, 29 Sep 2004 13:57:42 +0200

--=-vV7EAhoKCI3OJWcnVWt1

Op di, 14-09-2004 te 12:55 +0200, schreef Branko Collin:
> Free software bazaar, 29 september, RAI Amsterdam.
> <http://www.nluug.nl/events/sane2004/bazaar.html>
>=20
> Als het nog niet in je agenda stond, zet het er dan in.
>=20
> 17.00           groups can start setting up their booth
> 18.00           entrance open
> 18.30 - 19.45   presentation Richard M. Stallman
> 				"The Danger of Software Patents"
> 19.45 - 22.00   BOFs
> 22.00           end

Hoi,

Nog even een pong van mij; ik ben van plan om er ergens tussen 17:00 en
17:30 te zijn.

> Taco, wellicht zou het handig zijn als=20
> <http://vertaling.nl.linux.org> wat verder zou zijn uitgewerkt, zodat=20
> we daar mensen naar kunnen verwijzen.

Op die site staat (en stond al) een verwijzing naar de in ontwikkeling
zijnde nieuwe site. Daar heb ik nu een simpele opmaak voor gemaakt (nog
geen mogelijkheid gehad om te testen met andere programma's). En wat
tekst veranderd. Ik denk dat het het handigst is om mensen te sturen
naar het oude adres (het adres van de tijdelijke site is bepaald niet
als permanent bedoeld).
Aanvullingen voor met name
http://www.phys.uu.nl/~twitte/vertaling/vertaalgroepen zijn welkom.

Met groet,