Ideeen voor de Bazaar

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Wed, 15 Sep 2004 12:42:49 +0200 (CEST)

On Tue, 14 Sep 2004, Branko Collin wrote:

> Vincent had het idee om een enquete voor probleemwoorden te houden.
> Dat lijkt me een leuke, speelse actie. Kandidaatwoorden?

Kijk eens rond op de wiki en het lijstarchief zou ik zeggen. :)

Vooruit, eentje dan: er wordt vaak gesproken over de 'community'. In
eerste instantie zou je dat vertalen als 'gemeenschap'. Als je het dan
hebt over de gebruikersgemeenschap kun je dat een beetje dubbel
opvatten. :) Dus zijn er nog andere bruikbare woorden hiervoor?

> Reinout, is het misschien een idee jouw essay daar te
> verspreiden/verkopen?

Verkopen?! Dat lijkt me geen goed plan. Natuurlijk kunnen we een paar
exemplaren neerleggen voor geinteresseerden.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778