Evolution, Gnomemeeting

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Sat, 04 Sep 2004 16:54:41 +0200

--=-An9yJqSkA5CHzoN47xjv

Hoi,

Ik heb vanmorgen een mailtje van Daniel gehad dat hij vandaag naar
evolution zou gaan kijken. Wat hij niet afkrijgt, wil hij wel aan iemand
anders overlaten.

Het lijkt me zowiezo leuk voor de gnomers op deze lijst om eens een
kijkje te nemen bij gnome 2.8. de Release Candidate 1 is uitgebracht,
dus we zijn d'r bijna. Als je nog op- of aanmerkingen hebt, spui ze hier
(of gebruik bij gewone tikfoutjes e.d. het foutformulier op
nl.gnome.org). Debian (unstable/exp.) heeft de RC1 in z'n archieven
zitten, en ik neem aan dat dat bij Gentoo en Mandrake (cooker) hetzelfde
is.

Groetjes,
Vincent
--=20