shared-mime-info-0.15 (44%, 193 onvertaald)

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Wed, 01 Sep 2004 21:38:40 +0200

--=-xbZe8yzeW7P1C1s4DChI

On wo, 2004-09-01 at 13:05 +0200, Rinse de Vries wrote:
>=20
> Huidige kde gebruikt idd nog de oude mime types.
> Waarschijnlijk wordt de overstap gedaan bij kde 4.
>=20
> Waar kan ik het bestand overigens vinden? Lijkt me nmlk een goed idee om =
de=20
> KDE-vertaling te vergelijken met dit bestand en waar nodig aanpassen ivm=20
> consistentie.

Hoi Rinse,

Het bestand staat op:
http://www.iro.umontreal.ca/translation/teams/PO/nl/shared-mime-
info-0.15.nl.po
Als ik de idee=C3=ABn tot nu toe verwerkt heb zal ik de nieuwe versie wel
even over de lijst sturen (het duurt altijd wel even voordat de nieuwe
versie op de server staat).

Met groet,
Taco

--=-xbZe8yzeW7P1C1s4DChI