[vertaling] coreutils-5.2.1 (100%, 0 onvertaald)

Vertaalproject Robot translation at iro.umontreal.ca
Mon Oct 25 11:53:23 CEST 2004

Hallo, leden van het Nederlands team bij `vertaling at vrijschrift.org'.
Dit is een bericht van de Vertaalproject robot. Ik ben blij een nieuw
bestand aan te kondigen, beschikbaar als:

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/teams/PO/nl/coreutils-5.2
.1.nl.po

dat is geïntegreerd in het centrale PO-archief, en dat nu wordt
bewaard bij alle andere geaccepteerde Nederlands vertalingen.  Het
bestand moet binnenkort op spiegelsites beschikbaar zijn als:

>    ftp://ftp.unex.es/pub/gnu-i18n/po/teams/PO/nl/coreutils-5.2.1.nl.po
>    http://translation.sf.net/teams/PO/nl/coreutils-5.2.1.nl.po
>    ftp://tiger.informatik.hu-berlin.de/pub/po/teams/PO/nl/coreutils-5.2.1.nl.po

Alle 1092 berichten zijn vertaald, en dit PO-bestand is opgestuurd naar
de maintainer van `coreutils', met de hoop dat hij/zij het in toekomstige
uitgaves die dit tekstdomein gebruiken zal toevoegen.

Bedankt namens alle gebruikers van de taal Nederlands.

De volgende HTML-pagina's moet ook morgen bijgewerkt zijn.

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/domain-coreutils.html
>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/team-nl.html

                                De Vertaalproject Robot, in naam van
                                uw vertaalcoördinator.
                                mailto:translation at iro.umontreal.ca

P.S. - U kunt een (mogelijk niet officiële) kopie van de distributie vinden als: