[vertaling] lijstbeheer

Taco Witte vertaling@vrijschrift.org
Wed, 13 Oct 2004 12:21:03 +0200

--=-ecwUHJqhtE2xT655QTHd

Op di, 12-10-2004 te 21:14 +0200, schreef Vincent van Adrighem:
> *steekt hand op*
>=20
> Lijkt me geen probleem. Dan is er wat extra capaciteit en ligt het niet
> allemaal op jouw schouders. Ik wil wel helpen.

Mooi, dankje. Ik zal buiten de lijst om de details sturen. (We zijn nu
trouwens met z'n drieen; de tweede is Boudewijn.)

> Ik moet zeggen dat je de laatste tijd een hoop voor elkaar hebt
> gekregen. Dit gaat de goede kant op.

Volgens mij is het er ook behoorlijk op verbeterd (met dank aan de
mensen van Vrijschrift); maar we zijn er nog niet (ik moet er nog even
achteraan dat de gegevens van de oude wiki in de nieuwe komen).

Met groet,
Taco

--=-ecwUHJqhtE2xT655QTHd

--=-ecwUHJqhtE2xT655QTHd--