vertaling gphoto2?

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sat, 22 May 2004 14:45:36 +0200 (CEST)

Hoi Armijn,

On Sat, 22 May 2004, Armijn Hemel wrote:

> is er, naar jullie weten, al iemand bezig met de vertaling van libgphoto2,
> gphoto2 en gtkam? Zo ja, wie,

Ik heb even gekeken maar er lijkt inderdaad niemand te zijn die daar mee
bezig is. Welkom dus bij de vertalersclub!

> zo nee, is er ergens een crash-course over vertalen en die .po bestanden
> op Interpret?

Ja, die is er. Zie http://gnome-nl.sourceforge.net/vertalers_info.php en
verder in het kadertje 'Vertalers'.

Merk op dat gphoto niet in het GNOME cvs zit, dus dat je het resultaat
zelf zult moeten opsturen naar de makers. Er lijkt een (nogal rustige)
mailinglist voor gphoto-vertalingen te zijn:

http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?forum_id=22560

Als je meer hulp nodig hebt, moet je het maar even zeggen.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778