party

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Wed, 31 Mar 2004 11:38:30 +0200

On Wed, Mar 31, 2004 at 09:14:24AM +0200, Huib wrote:
> Hoi Vincent,
> Reinout komt niet, omdat hij vorige week als enige er was (oeps). Ik ben
> er als het goed is om ongeveer tien over zeven. Ik was het laatst in de
> stairway toen ik 15 was ofzo, dus ik heb geen idee meer hoe groot en hoe
> druk het is (om 1900). Maar misschien kan jij (en anderen) ergens in het
> zicht gaan zitten, dan zouden we elkaar moeten kunnen vinden.
>
> gr Huib

Ik ben er zelf pas om even over 8 uur. Dit vanwege een avonddienst die ik niet kon verschuiven. Verder zal ik kijken of ik iets van een poster kan afdrukken o.i.d. Dat moet mogelijk zijn. Aan het begin van de avond is het nog niet zo druk en we moeten elkaar dus redelijk eenvoudig kunnen vinden.

Groetjes,
Vincent
--
Gpg-key: http://pki.surfnet.nl KeyID=0x06BAB003