2e plaats GNOME

Tino Meinen vertaling@nl.linux.org
Tue, 23 Mar 2004 07:45:32 +0100

Op ma 22-03-2004, om 21:55 schreef Jan-Willem Harmanny:
> Al een paar dagen zelfs. We zijn ondertussen hard op weg naar de 100%.
> (de module met het grootst aantal onvertaald/fuzzy is nu gimp-gap, met
> nog 89/89 te gaan... en volgens Vincent z'n CVS-commits overzicht is
> Tino Meinen hard daaraan bezig.)
Ja, alleen nu even niet :)
(werk en slaap) en zo, morgenmiddag ga ik weer verder en hoop ik de
laatste restjes te doen. Als iemand heel erg sterke aandrang heeft om er
vandaag verder mee te gaan is dat geen probleem. Laat het alleen even
weten op de mailinglijst, dan wordt er geen dubbel werk gedaan.

Groet
Tino