Oproep tot last minute GRUT vertalingen (met beloning)

Kees van den Broek vertaling@nl.linux.org
Tue, 16 Mar 2004 12:16:21 +0100

Op di 16-03-2004, om 11:04 schreef Rinse de Vries:

> Heb je een lijst hiervan?
Heb ik niet. Daarvoor moet je voorlopig toch even GRUT starten.
Heb gekeken of ik snel even die functionaliteit in kon bouwen, maar m'n
SQL kennis is intussen weer weggezakt merkte ik wel. Helaas...