Oproep tot last minute GRUT vertalingen (met beloning)

Kees van den Broek vertaling@nl.linux.org
Tue, 16 Mar 2004 11:40:37 +0100

Op di 16-03-2004, om 11:33 schreef Freek de Kruijf:

> Ik kan GRUT niet vinden in de SuSE 9.0 distributie. Wat doet het
> eigenlijk? Zoiets als Kbabel onder KDE?
Ha, nee, GRUT is geen programma dat ooit zal worden opgenomen in een
distributie. 't was mijn eerste probeerseltje in een nieuwe
programmeertaal. Je kan het downloaden op www.kvdb.net/projects/grut