Status gnome nl vertaling voor debian

Robert de Geus vertaling@nl.linux.org
Wed, 02 Jun 2004 04:27:01 -0400

Zoals altijd, na de vraag komt opeens het antwoord,
http://gnome-nl.sourceforge.net/gebruikers_omgeving.php
Verder zat ik met gnome-2.4 te testen, maar bij gnome-2.6 verschenen er
opeens nederlands woorden in mijn standaard debian installatie.

Blijft wel mijn oude vraag, kan ik vanuit de cvs, mijn standaard debian
installatie "upgraden" met de laatste nl taalversie?
Bedankt,

Robert