nieuw lid

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Sat, 03 Jul 2004 13:50:24 +0200

Op za 03-07-2004, om 13:36 schreef Branko Collin:
>=20
> Mijn koffie is nog niet op, dus zal ik ze ook nog eens een mailtje=20
> sturen. (Kan ik ze meteen vragen over de vertaal-lijst.)

Eerlijk gezegd denk ik niet dat het zinnig is om ze nog eens te vragen
(er is heel expliciet gevraagd om het beheer over te dragen aan mij, en
dat is gewoon niet gebeurd; als ik het me goed herinner zijn ze er ook
nog aan herinnerd; op zich hebben ze op een van de mailtjes gereageerd,
dus het is ook aangekomen).

>=20
> Een ietwat oudere versie, toch?

Ok, ok, maar veel meer dan niets.

>=20
> Vraag Wiebe van Vrijschrift eens. Maar wacht een weekje, zodat ik nog=20
> eventueel antwoord van nl.linux.org kan ontvangen.

Goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht (wij kennen elkaar wel).

Met groet,
Taco