Fw: SANE 2004 Free Software Bazaar

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Sat, 3 Jul 2004 13:10:41 +0200

On 3 Jul 2004, at 12:16, Taco Witte wrote:

> Ja, lijkt me leuk; het klinkt ook wel goed (echt gericht op vrije
> software mensen, niet-commercieel). Het lijkt me ook aardig om wat
> promotie te doen en een standje te hebben (al kan ik totaal niet
> inschatten hoeveel tijd ik dan heb om zoiets voor te bereiden; maar
> meer handen maken lichter werk).

Ik wil wel mee bepersonen, zo'n stand. Het zou goed kunnen dat er
developers zijn die niet weten dat ze hun vertaalwerk kunnen
uitbesteden. :-)

De maar voor mij is wel dat het er niet op uitdraait dat ik de enige
ben die daar zit, zeker omdat ik op het moment geen project
onderhanden heb.

--
branko collin
collin@xs4all.nl