ruimte in A'dam ok (was: meeting)

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Wed, 25 Feb 2004 11:51:30 +0100

Ik kan een ruimte voor 6 =E0 8 personen krijgen, met
kabelinternetverbinding op een ethernetwerk (dat is nu bevestigd door
de directeur), onder de voorwaarde natuurlijk dat we alles zo
achterlaten als we het hebben aangetroffen.

Het gaat om de ruimte van de Stichting Music Mayday
(<http://www.musicmayday.org>) op de Elandsstraat 44 in Amsterdam.

Jeroen, is dat acceptabel? Gaan we ervanuit dat de meeting daar
gehouden wordt?

('Meeting': alle bijeenkomsten van internetgroepen die ik ken hebben
een Nederlandse naam, behalve die van de groep die beweert Engelse
termen naar zo goed mogelijk Nederlands te kunnen vertalen--oh,
Ironie!)

--
branko collin
collin@xs4all.nl