Meeting

Mark Van den Borre vertaling@nl.linux.org
Wed, 18 Feb 2004 11:34:01 +0100

Op wo 18-02-2004, om 07:46 schreef Jeroen ten Berge:
> Hoi vertalers,
>=20
> Dit is de lijst van mensen die ik nu heb, die wel eens samen willen kom=
en om te ouwehoeren over het vertalen en hulp bij gereedschappen hiervoor=
 :
> Wannes, Branko, Taco, Fabrice, Frank, Jogchum, Kees, Mark, Martijn, Nic=
o, Reinout, Rinse en Vincent.
>  Al met al 14 man met mezelf meegeteld, ik heb geprobeerd een ruimte te=
 regelen voor 29 Februari maar de organisatie waar ik voor werk is sloom =
en log en kan het niet op zo'n korte termijn regelen.
> Wie zou eventueel een ruimte kunnen regelen ?
Ik heb met een prominent vrije software-gebruiker aan de universiteit
Rotterdam gebeld. Hij laat spoedig van zich horen.

Mark
--=20
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113