e-mail lijst archief

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Mon, 02 Feb 2004 19:14:33 +0100

--=-iLJ8UVeHUiPnk/YON96R

Op ma 02-02-2004, om 10:26 schreef Ivo Timmermans:
> [...]
dit adres op deze lijst). Als het niet mogelijk is om alleen het mailbox fo=
rmaat archief uit te zetten, wil ik voorstellen om de hele archieffunctie u=
it te zetten. Denken jullie hier net zo over?
>=20
> Stel dit soort vragen nou eens aan de goede mensen: root@nl.linux.org,
> listar@nl.linux.org, etc.

Als ik direct hiermee naar de beheerder zou gaan, zou ik jullie voorbij
gaan. Misschien zijn jullie het helemaal niet met mee mij eens? Maar ik
zal alsnog contact opnemen met listar@nl.linux.org, en vragen om in het
archief ofwel alleen de inhoud van berichten weer te laten geven (zonder
de headers), ofwel het hele archief uit te zetten voor deze lijst.

Met groet,
Taco

--=20
 *             Oculi plus vident quam oculus
  *             Eigenwijsheid is een deugd
***   XXXXXXXXXXXX juistnu.nl gutenberg.net gnu.org

--=-iLJ8UVeHUiPnk/YON96R

--=-iLJ8UVeHUiPnk/YON96R--