wiki spam

Ivo Timmermans vertaling@nl.linux.org
Thu, 19 Aug 2004 14:34:23 +0200

Vincent van Adrighem wrote:

> Hmm, bedankt voor de oplettendheid. SPAM begint echt op allerlei
> manieren binnen te komen tegenwoordig.

Helaas heb ik er op andere delen van dat domein ook veel last van,
maar ik heb nu een flinke lijst IP-adressen die geblokkeerd wordt.

> Wie heeft deze wiki gebouwd? Ivo toch? Hij zou het moeten weten
> dan...als het kan...

Automatische rollback?  Lijkt me niet :)  Ik maak wel backups, eenmaal
per dag, maar dan moet ik wel even weten *dat* er spam op staat.  (En
eerlijk gezegd bekijk ik de wiki niet dagelijks.)

	Ivo

--
Pooky, you sure know how to spoil a good bad mood!
	- Garfield