gstreamer-0.8.4 (90%, 22 onvertaald)

Vertaalproject Robot vertaling@nl.linux.org
Tue, 3 Aug 2004 14:09:13 -0400 (EDT)

Hallo, leden van het Dutch team bij `vertaling@nl.linux.org'. Dit is
een bericht van de Vertaalproject robot. Ik ben blij een nieuw bestand
aan te kondigen, beschikbaar als:

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/teams/PO/nl/gstreamer-0.8
.4.nl.po

dat is ge´ntegreerd in het centrale PO-archief, en dat nu wordt
bewaard bij alle andere geaccepteerde Dutch vertalingen.  Het bestand
moet binnenkort op spiegelsites beschikbaar zijn als:

>    ftp://ftp.unex.es/pub/gnu-i18n/po/teams/PO/nl/gstreamer-0.8.4.nl.po
>    http://translation.sf.net/teams/PO/nl/gstreamer-0.8.4.nl.po
>    ftp://tiger.informatik.hu-berlin.de/pub/po/teams/PO/nl/gstreamer-0.8.4.nl.po

In dit bestand zijn al 170 berichten vertaald, die staan voor 90% van
de oorspronkelijke tekstgrootte (in ruwe bytes).  Er zijn nog 22
berichten waarnaar moet worden gekeken.  De vertaling van domein
`gstreamer' is op dit moment aan niemand uit uw team toegewezen. De
teamleider (als die er is) moet de vertaalco÷rdinator informeren wie
er verantwoordelijk voor wordt.

Vertaal alstublieft de overgebleven berichten voor de gebruikers van
de taal Dutch.  Als de vertaling voltooid is, kunt u deze opsturen
naar het onderstaande adres, met als Onderwerp-regel:

>    TP-Robot gstreamer-0.8.4.nl.po

in uw berichtkop.  U kunt bij vragen contact opnemen met uw teamleider
of met mij.  Ondertussen is dit PO-bestand opgestuurd naar de
maintainer van programma's die het tekstdomein `gstreamer' gebruiken.

Bedankt!
De volgende HTML-pagina's moet ook morgen bijgewerkt zijn.

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/domain-gstreamer.html
>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/team-nl.html

                                De Vertaalproject Robot, in naam van
                                uw vertaalco÷rdinator.
                                mailto:translation@iro.umontreal.ca

P.S. - U kunt een (mogelijk niet officiŰle) kopie van de distributie vinden als:

>    http://gstreamer.freedesktop.org/src/gstreamer/gstreamer-0.8.4.tar.bz2

---
                web: http://vertaling.nl.linux.org/