[Fwd: Re: website]

Witte T.C. vertaling@nl.linux.org
Wed, 21 Apr 2004 10:23:17 +0200

-----Original Message-----
From: Ivo Timmermans
To: Taco Witte
Cc: vertaling@nl.linux.org
Sent: 21-4-2004 9:38
Subject: Re: [Fwd: Re: website]

Taco Witte wrote:

> Bijgevoegd, ter vermaak de ruwe mysql-bestanden van de database met
> het woordenboek.  Ik ben geen mysql-fan, dus ik zou niet weten hoe ik
> hiermee om moet gaan.  Heeft iemand zin om het uit te zoeken, en de
> data eruit te halen?

Hoi Ivo,

Dankjewel. Ik zou er uit moeten kunnen komen met de ruwe bestanden, maar een
dump van de tabellen zou wel erg veel makkelijker zijn, als dat niet teveel
gevraagd is. Een dump geeft direct alle SQL-opdrachten die nodig zijn om de
tabellen weer op te bouwen. (En het zou me niet verbazen als de ruwe
bestanden maar met een bepaalde versie van MySQL werken.) (Ik weet niet hoe
je op de database werkt, maar het kan met mysqldump.)

Met groet,
Taco