Vertalingen van open source software

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Tue, 23 Sep 2003 12:00:12 +0200 (CEST)

Beste mevr. van Schaik,

On Mon, 22 Sep 2003, Lucie A.M. van Schaik wrote:

> Wij hebben op het moment geen directe plannen voor een Linux versie,
> maar in de toekomst gaan we waarschijnlijk een nieuwe Euroglot maken mbv
> wxWindows (www.wxwindows.org)
> Die word dan meteen ook crossplatform tussen Win32/MacOS/GTK+/Motif/etc
> Dit zal echter geen open-source programma worden.

Dank voor uw snelle reactie. Het gebruik maken van een crossplatform
toolkit lijkt mij een zeer goede ontwikkeling. Dat het geen open source
programma wordt is jammer (immers dit kan slechts bijdragen aan de
ontwikkeling ervan, en u kunt het onverminderd blijven verkopen) maar voor
de vertalers niet van groot belang. Het gaat ons in de eerste plaats om de
functionaliteit van het Euroglot programma, die wij nu moeten missen.

met vriendelijke groet,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: lost / kwijt! :-(